Pages

Monday, June 1, 2009

hadiah hari guru..




ops...dah lama aku tak update korang yer....


sempena sambutan hari guru pada 29 Mei 2009...aku tak sangka lak...ader lak dapat hadiah dari pelajar aku...x banyak cumaa 3 termasuk 1 hadiah dari sekolah....


first aku dpt kerongsang dari sorang pelajar lelaki Iqmal namanya...aku ajar dia subjek KH...budak nie dalam kelas selalu minta perhatian...yg aku perasaan bila aku marah2 bebudak lain pasal wat keja dia mesti akan masuk campur gak...bila aku wat dek jek..dia buat2 bising..aku tahu dia saja nak aku ambil perhatian dia....he2...ari tu masa bg hadiah pun bukan dia yang datang kat aku...dia suruh kengkawan dia bagi...katanya malu.....


second....aku dapat sekuntum mawar merah.....he2..dari pelajar cina yang mana aku ajar dia orang subjek Pendidikan Moral....


merasa gak dapat hadiah sempena hari guru......

0 comments:

Post a Comment