Pages

Tuesday, December 22, 2009

Cuti-Cuti Malaysia JB+Melaka+Selangor



First time and buat sekian kalinya aku dapat g jalan2 ala2 honeymoon gitu.....tempat yg kiter org pilih ialah Melaka....seronok g sini byk tmpat yg bleh g tapi masa x mengizinkan...patut ler Norlin suker sgt g Melaka....
Kita org bernasib baik sebab dapat duduk kt homestay yg murah...sebenarnya tu rumah teres 1 tingkat 3 bilik yg dijadiakn ala2 homestay...dengan sewa RM 60 semalam (itupun disebabkan abang pemilik homestay tu kawan nizam..kalau tak RM120 gak semalam)....
Percutian nie aku yg rancang so..sume perbelanjaan dibawah tanggungan aku...x kisah ler..lagipun....bulanan nie kerajaan gaji copat.....he3
Disebabkan masa yg terhad..aku rasa bile ada rezeki dan masa aku nk dtg lg ke bumi Pahlawan nie...Insyallah...

0 comments:

Post a Comment