Pages

Tuesday, October 19, 2010

setelah sekian lama.....

em..setelah sekian lama aku x berkesempatan untuk update blog yg x seberapa nie...
buzy?...em..memang buzy giler...semenjak aku berkerja dengan Syarikat Perabot Makmal yg kononya...mempunyai cawangan diseluruh Semenanjung Malaysia nie....as account n admin  exec yg bergaji ciput...aku rasa tak setimpal dgn setiap kerja yg aku buat...
korang bayangkan ler..aku pada mulanya kena handle 5 company....bg stp urusan admin + hr+account...memang dasyat...x mampu aku dibuatnya..
bila aku discuss ngan my bos..tahap kemampuan aku...dia pon dengan rasa senang hatinya..handover 2 company kepada pihak yg sepatutnya...lega sikit..
tapi lega nya sekejap jer....x sempat aku nak menarik nafas lega....cukup dgn 3 company..aku terkangkap kiap nak handle sume benda2 tu....abis keja admin..kena wat keja akaun yg sudah semestinya akan sibuk sesangat bila 1st n last week...sama sibuknya ngan keja2 hr...bila tengah bulan akau sibuk lak ngan keja nak wat filing yang menimbun......hish pening2.....
korang nak tgk apa company aku buat....

0 comments:

Post a Comment