Pages

Saturday, October 3, 2009

Syukur pada Tuhan....




Alhamdulillah dah genap 10 purnama aku berhijrah ke negeri selangor Darul Ehsan....walaupun pada mulanya agak berat kaki ini nak meninggalkan negeri tanah tumpah air ku...Johor..


Aku gagahkan juga...kerana aku punya niat yg tersendiri....yg mana aku amat berharap penghijrahan aku dapat mengubah cara hidup aku...akhirnya..aku berjaya juga mengecapi sebahagian daripada apa yang aku inginkan.....


1) aku dah berjaya mendapatkan lesen keta......walaupun ini percubaan kali 2 aku selepas ambik kt Jb x lepas2.......


2)aku dah dapat merasai pengalam jadi cikgu..yg memang aku harap2kan selama ini....


3)aku dah berjaya miliki laptop sendiri hasil titik peluh duit gajiku.....


4)aku dah berjaya membeli kenderaan sendiri...Viva Elite...wlwpun x sehebat mana...sekurang2nya aku dah ade harta sendiri...


5)lastly....aku dah berjaya dapatkan broadband celcom....tapi yg nie suami aku yg belanja.....he.he...

0 comments:

Post a Comment